מעקה זכוכית מחוסמת

מחפשים פתרון בטיחותי, אסתטי, יעיל וקל לניקוי, אשר יעניק לחלל המגורים, לסביבת הפנים והחוץ מראה נקי ואסתטי? מעקה זכוכית מחוסמת הוא התשובה. מעבר למראה היוקרתי, הוא מהווה פתרון בטיחותי.

אילו סוגי זכוכיות קיימות למעקות?

זכוכית רגילה- זכוכית פשוטה בגוון ירקרק, אשר משמשת ליישומים רבים לרבות כמעקה לבתים.
זכוכית רבודה- זוהי זכוכית בעלת שלוש שכבות, נקרית גם טריפלקס, אשר מורכבת מ 2 זכוכיות רגילות, שביניהן מותקנת שכבת פלסטיק, שתומכת בהן, ומונעת מצב של התנפצות לרסיסים.
כלומר בעת סדק, שבר או כל נזק, שנגרם מגורם אחר, הזכוכית נשארת סדוקה, כיחידה אחת. זכוכית מחוסמת- הזכוכית המחוסמת, בשונה מזכוכית פשוטה וזכוכית רבודה, עוברת תהליך מורכב של עיבוד חום וקור, ולכן היא נחשבת לזכוכית עמידה במיוחד. אולם כאשר היא נשברת, היא עלולה להתנפץ לחלקים קטנים. הפתרון לשבירת הזכוכית המחוסמת היא הוספת שכבת מיגון מעליה, או שילובה עם זכוכית רבודה, כך, שבאופן ודאי תימנע נפילה.

על מה לשים דגש בעת התקנת זכוכית?

מיקום- באיזו סביבה הזכוכית תשתלב האם בקומה גבוהה, או בין בניינים, אשר לוכדים ביניהם רוחות עזות, שכן במקרים אלו נדרשת זכוכית חזקה במיוחד שתעמוד בעומס ולחץ גבוה, ותישאר איתנה.
לתאנים אלו זכוכית מחוסמת, משולבת זכוכית רבודה, היא יישום מוצלח.

בטיחות- כל מחבר אשר משתלב עם מעקה הזכוכית הוא עזר לחיבור ולאחיזה בלבד.
עליו להיות שטוח במבנהו, ואף מודולרי על מנת לקבל התאמה מושלמת.

מרווחים בין המעקה לסד אחיזה- בדרך כלל מומלץ, שיתוקנו מעקות חוץ מזכוכית עם מרווח בינן לבין סד האחיזה כדי "לשבור" את הרוח, ולהפחית את מידת הלחץ מהזכוכית.

ציפויים- בדרך כלל מומלץ להתאים את הזכוכית לעיצוב הכללי של המבנה באמצעות ציפוי, למראה צלול במיוחד, ניתן לבחרו בזכוכית "קליר", אשר מאפשרת מבט פנורמי שלם, ולה יתרונות רבים למרפסות או בתים, המציעים נוף.

"טיפטרוניק", פתרונות הנדסה בע"מ. יבוא, שיווק והתקנה של מנגנוני הזזה אוטומטיים, מנועים ובקרות שחרור עשן, ייצור ושיווק של מוצרי פרזול לזכוכית, מעקות זכוכית ומעקות לד תוך הקפדה על התאמה אישית, יושר, אמון כבוד, מקצועיות וזמינות גבוהה. לפרטים נוספים וליצירת קשר: 04-8214001, 054-8310740 , Email: amoyalas@bezeqint.net

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן