מעקה זכוכית לבריכה

בריכה בחצר/ במרפסת היא אחת הדרכים המהנות ביותר לבלות את הקיץ הישראלי? המים הקרים מצננים היטב גם בימים חמים במיוחד. פעמים רבות, כאשר מדובר על בריכת חצר, אשר משודכת לבית בו מתגוררים ילדים קטנים, נדרש לנקוט צעדים על מנת למגן אותה, ואחת הדרכים היותר אסתטיות, פרקטיות ונוחות ליישום זה, הוא באמצעות מעקה זכוכית לבריכה.

מהם היתרונות של מעקה זכוכית לבריכה?

תמורה בטיחותית לסביבת המגורים- אולי היתרון המרכזי, והמטרה לשמה הוא נוצר, הוא הפונקציונאליות שלו, להגן, לתת ביטחון, לשמור מפני מעידות ונפילות לבריכה, ובפרט של ילדים, שלא נמצאים תחת השגחה.

שמירה על מראה נקי ואסתטי- פעמים רבות, קיים חשש, שעקב הצבת מעקב, היופי והסגנון העיצובי עלולים להיפגם. מעקה זכוכית הוא שקוף וצלול, מעניק מראה נקי ואסתטי, ושומר על צלילות הבריכה במרחב המגורים.

קל לניקיון, קל לתחזוקה- באמצעות מטלית לכה וחומר ייעודי לזכוכיות ניתן לשמר מראה צלול ונקי בפשטות, קלות ומהירות.

חיסכון במקום- הזכוכית דקה, ואינה תוספת נפח רב מהחלל. היא פתרון יישומי בעיקר כאשר נדרשת הפרדה בין מעברים צרים.

היכן מומלץ וניתן ליישם מעקה זכוכית?

מלבד שימושים לשוק הפרטי כמו לבריכות פרטיות, גם בתי מלון, אשר מעוניינים לשוות לחלל הציבורי שלהם לרבות הבריכה מראה אלגנטי ויוקרתי יוכלו לשלב מעקה זכוכית. מועדוני כושר ופנאי יוכלו למצוא פתרון לבעיה נפוצה לצורך ליצירת שטחים פרטיים. מרכזי ספא יוכלו לשלב אותו כחלק מהקונספט לעיצוב נקי, לשימוש לא רק סביב הבריכה, אלא גם במעברים, בהפרדה בין חללים ועוד. מעקה זכוכית משתלב היטב בכל מרפסות השמש, עם ציפויים חוסמי קרינה, הוא גם מעניק פרטיות נאותה לחדרים הסמוכים למרפסת. וכמובן בחללים ביתיים, דירות דופלקס, וילות בנות כמה קומות, ואף בחדרי לובי של בנייני יוקרה.

"טיפטרוניק", פתרונות הנדסה בע"מ. יבוא, שיווק והתקנה של מנגנוני הזזה אוטומטיים, מנועים ובקרות שחרור עשן, ייצור ושיווק של מוצרי פרזול לזכוכית, מעקות זכוכית ומעקות לד תוך הקפדה על התאמה אישית, יושר, אמון כבוד, מקצועיות וזמינות גבוהה. לפרטים נוספים וליצירת קשר: 04-8214001, 054-8310740 , Email: amoyalas@bezeqint.net

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן