מנגנונים לדלתות הזזה רגילות וקורסות תוצרת TOPP איטליה

דלתות אוטומטיות של חברת TOPP איטליה מיובאות באופן בלעדי לישראל ע"י חברת "טיפטרוניק פתרונות הנדסה בע"מ"  מותקנות לפי תו תקן גרמני ואירופאי .

לחברתנו ניסיון רב שנים בהתקנת כל סוגי הדלתות האוטומטיות ואף מייעצת לאדריכלים רבים בתחום, דלתות כאלו מותקנות בבתי חולים בכל רחבי הארץ ברשתות מזון, בחנויות יוקרה ועוד. אחד מיתרונותיה הבולטים דלת אוטומטית שומרת לכם הלקוחות על מיזוג האוויר/ נוחות גישה לכניסה  .

בדלת האוטומטית שחברתנו מספקת קיים פנל שישה מצבים המתאים בעיקר למרכזי קניות, בתי מלון ומקומות אבטחה, דלתות אוטומטיות, הבורר מצבים: מצב פתוח קבוע, מצב עבודה חצי פתיחה של דלת, מצב עבודה פתיחה מלאה של דלת, מצב המאפשר יציאה בלבד, מצב המאפשר כניסה בלבד ומצב המונע את פתיחת הדלת לנכנסים וליוצאים. דלת אוטומטית הזזה, ישנה דלת סיקורית  וישנה דלת מסגרת פרופיל אלומיניום  .

דלת סיקורית היא דלת ללא פרופילים מסגרת בדפנות הדלת עשויה זכוכית מחוסמת 10 מ"מ.

הדלת עשויה כולה מפרופיל מסגרת אלומיניום ובתוכה זכוכית מחוסמת 8 מ"מ. בשונה מחברות אחרות בארץ חברתנו מתקינה מסילות ופרופילים מקוריים המיובאים במיוחד מאיטליה ע"י חברתנו בעוד שחברת אחרות מתקינים מסילות ופרופילים בארץ.

חשוב לדעת כי חומרי האלומיניום והברזל המיובאים לארץ איכותם עולה בעשרות אחוזים על אלו המיוצרים בארץ. דלת אוטומטית המותקנת בצורה מקצועית תפעל שנים רבות ללא כל תקלה, מסילות דלתות אוטומטיות המיוצרות בארץ נשחקות מהר יותר מהמקוריות המיובאות מחו"ל השחיקה  שלהם גבוה יותר. דלת אוטומטית מחירה פחות או יותר זהה בין החברות השונות למעט מנגנונים מהמזרח הרחוק  אך יש לעמוד על הדקויות כדי להבין בתוך הכתוב בהצעת מחיר מה מספקת לכם כל חברה. חברתנו מתקינה ציוד מקורי בלבד

תוצרת איטליה .

לחברתנו פתרון למקומות בהם הרוחות חזקות מאוד ומתקינה מסילה תחתונה מקורית  

דלת אוטומטית.

בין סוגי דלתות אוטומטיות תוכלו למצוא:

* דלתות קורסות .

* דלתות כנף חד כנפי דו כנפי .

* דלתות מיוחדות .

 בבואכם לקנות דלת אוטומטית חשוב לקבל הצעת מחיר כתובה לאחר ביקור שטח של איש טכני מקצועי, חשוב לקבל את המידע המקסימלי ולשאול את כל השאלות שבעיניכם חשובות יותר ופחות ובכלל זה לדעת שקיים פתרון למניעת פתיחות סרק ע"י רוחות, תזוזה של עציצים בקרבת דלת אוטומטית, דלתות אוטומטיות, פתרון למניעת פתיחת הדלת בכוח יד, התקנת מנעול חשמלי מגנטי שאינו נוקש בעת נעילתו ושחרורו, פתרונות למניעת פתיחת הדלת האוטומטית ע"י כאלו שעוברים לצד הדלת. האם כן / לא צריך מצבר לפתיחה אוטומטית של הדלת בעת הפסקת חשמל, אביזרי השלמה דלת אוטומטית ועוד. בשנים האחרונות גוברת הדרישה במקומות ציבור לדלתות קורסות המשולבות באינטגרציה למערכת גילוי האש במבנה , דלתות קורסות בנויות עם מנגנון פנימי מיוחד המאפשר לדלתות בבהלת אנשים החוצה להיפתח על ציר החוצה ובכך למנוע התנגשות הולכי רגל בעת מנוסה מהבניין. חשוב לציין כי דלתות קורסות חייבות להיות מיוצרות עם מסגרת אלומיניום מקורית ולא ניתן להשתמש בדלת סיקורית.

קיימים אביזרים משלימים שניתן לשלב בדלתות יוקרתיות אלו,  לא כל פתח ניתן להתאימו לדלת אוטומטית, פעמים רבות אדריכלים מתכננים ומשאירים פתח דלת אוטומטית בלי התחשבות במיקום המנגנון, גובה התקרה האקוסטית מעל המנגנון, קונסטרוקציה אליה יקובע המנגנון ועוד. מניסיוננו רב השנים בתחום דלתות אוטומטיות אנו ממליצים להתייעץ באנשים טכניים מהתחום ולקבל את מקסימום המידע. יש המעוניינים בהתקנת מנעולים ידניים לדלתות האוטומטיות, חסרונם של מנעולים אלו בכך שהם מגבילים את האפשרות לפתיחה מלאה של דלת אוטומטית למקסימום, דלתות אוטומטיות אלו מוגבלות לפתיחה עד המנעול כך שבפועל הם נפתחות עד 90 אחוז מהיכולת המקסימלית בפתיחתם של דלתות זהות ללא מנעול צילינדר לרצפה. פתרון חלופי למנעול צילינדר הוא מנעול חשמלי המשולב במנגנון האוטומטי של הדלת המבצע את אותה פעולה בדרגת כוח טובה. חשובה גם האטימה של הדלתות במצב סגור מציידי  הדלת. רצפה מפולסת מאפשרת לנו לצמצם את המרווח של הדלת מהרצפה למינימום כך שתימנע חדירת חול ולכלוך .

יבוא והפצה בלעדית בישראל מנגנונים לפתיחת דלתות אוטומטית , תוצרת החברה המובילה באיטליה בתקן אירופאי 2004/108/CE  EN 61000-3-2-3

אוריינטציה הלקוח לטווח ארוך משמעותו שמירת מלוא תשומת הלב לצורכי השוק: בחינה, הקשבה והתאמת הדרישות של המשתמשים שלנו, הן ללקוחות והן למתקינים

אנו מארגנים קורסי הכשרה ועדכונים למטרה זו, כדי להפוך את הידע שלנו לרשות קבלני האלומיניום / זכוכיות  .

 

חברתנו מספקת מענה :

שרות ותחזוקה ארצי לכל תחנות " דלק מנטה "בדלתות הזזה רגילות וקורסות .

שרות ותחזוקה ארצי לכל סניפי בנק  מזרחי טפחות בדלתות הזזה רגילות וקורסות .

שרות ותחזוקה ארצי לכל תחנות "  דור אלון "  בדלתות הזזה רגילות וקורסות .

שרות ותחזוקה ארצי חנויות צומת ספרים .

סוגי דלתות שניתן לרכוש בחברתנו :

2018_11_14_IMG_2395 1
דלתות בעלות מסגרת FULL FRAME
2018_10_25_IMG_2543 300
דלתות קורסות בחירום ANTI-PANIC
2018_03_28_IMG_1606 8
דלתות זכוכית ALL GLASS

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן