בטיחות בבריכות שחיה – איך עושים את זה נכון?

בריכות שחייה הן מקור לשמחה, רוגע ובילוי למשפחות וחברים. אך, חשוב לזכור כי לצד ההנאה הגדולה קיימות סכנות לא מעטות. כאשר מדברים על תקנות בריכות שחיה, משרד הבריאות מפרט בהרחבה על נושא איכות המים. אך, מעבר לכך, חשוב לשמור על נושא הבטיחות. אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את בטיחות בריכת השחייה היא התקנת גדר לבריכה. מהו גידור לבריכה? מהם היתרונות של התקנת גדר בבריכה? כיצד תוכלו לאבטח את אזור הבריכה שלכם? כל התשובות במאמר זה.

מהו גידור לבריכה?

בדרך כלל הגדר מותקנת סביב היקף הבריכה, ומפרידה בינה לבין שאר הבית. המטרה המרכזית של הגדר היא למזער את הסיכון לתאונות, ובייחוד אירועי טביעה בקרב ילדים. חשוב לציין כי הגדרות אמורות לעמוד בתקנות התכנון והבניה לבריכות שחיה, אשר מסייעות לשמור על בטיחות המשתמשים בבריכה. כלומר, גידור הבריכה הוא דרישת חובה כדי לעמוד בתקנות הבטיחות המקומיות ולמלא אחר חוק בריכות שחיה. עמידה בתקנות אלו מונעת עונשים או בעיות משפטיות שונות.

מהם היתרונות של גידור לבריכה?

גידור בריכה מציע יתרונות רבים התורמים לשיפור הבטיחות, השקט הנפשי וההנאה הכוללת מבריכת השחייה. הנה כמה יתרונות מרכזיים של התקנת גדר לבריכה:

  • מניעת טביעות בשוגג – כאמור, בטיחות בריכת שחייה היא מעל הכל. יש לזכור כי ילדים צעירים הם סקרנים באופן טבעי ויכולים לשוטט בקלות לתוך אזור הבריכה ללא השגחה. גדר בריכה יוצרת מחסום המסייע במניעת גישה ללא פיקוח, דבר אשר מפחית את הסיכון לטביעה ותאונות הקשורות במים. כך, תוכלו להירגע וליהנות מהבריכה בידיעה שהיא מאובטחת ומוגנת.
  • פרטיות – מלבד יתרונות הבטיחות, גידור הבריכה יכול לשפר את הפרטיות בחלל המגורים החיצוני שלכם. גדר מעוצבת יכולה להגן על אזור הבריכה מעיניים סקרניות, וליצור סביבה מבודדת ואינטימית עבור המשפחה שלכם. זאת ועוד, הגדר מונעת כניסה בלתי מורשית לבריכה הפרטית שלכם.
  • אפשרויות הניתנות להתאמה אישית – ישנם מגוון סגנונות, חומרים ועיצובים לגדרות לבריכה. כך, תוכלו לבחור אפשרות המשתלבת בצורה חלקה עם הנוף ומשלימה את העיצוב של הבית שלכם.

כיצד לבחור גדר לבריכה?

כאשר אתם עומדים לבחור גדר לבריכה, כדאי לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים, זאת בכדי להבטיח כי הגדר עונה על הצרכים הספציפיים שלכם. הנה מספר שיקולים שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה:

  • בדקו את התקנות – כדאי להכיר את התקנות הנוגעות לגידור בריכות. הבינו מהן הדרישות הספציפיות לגבי גובה הגדר, מערכת השער ומאפייני בטיחות אחרים. כך, תוכלו לבחור גדר לבריכה העומדת בתקנים הדרושים. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום גדרות הבריכה, אשר יוכלו לספק לכם הדרכה לגבי אפשרויות מתאימות בהתאם לדרישות הספציפיות שלכם.
  • התאמה אישית – לכל משפחה צרכים והעדפות אישיים. לכן, לפני שאתם בוחרים גדר לבריכה, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו גודל וצורת הבריכה שלכם, גילאים של בני המשפחה, חיות מחמד וכדומה. גורמים אלו יסייעו לכם לבחור את הסוג המתאים ביותר.
  • איכות החומר – ניתן למצוא גדרות לבריכה במגוון חומרים, ביניהם אלומיניום, ברזל, זכוכית ועוד. כדאי לשקול את העמידות, דרישות התחזוקה והאסתטיקה של כל חומר לפני קבלת החלטה.
  • התקנה מקצועית – חשוב להזמין אנשי מקצוע מנוסים להתקנת גדר הבריכה שלכם. כך, תוכלו להיות בטוחים כי הגדר מותקנת בצורה מאובטחת, עומדת בתקני בטיחות ומתפקדת כמתוכנן.
  • תחזוקה שוטפת – לאחר התקנת גדר הבריכה, חשוב מאוד לתחזק אותה כראוי. בדקו את הגדר בצורה יסודית, תוך מתן דגש על חיבורים רופפים או בלאי שנוצר עם הזמן. יש לשמור על מנגנון השער במצב תקין ולוודא שהצמחייה אינה חוסמת את הגדר.

איך בוחרים אנשי מקצוע להתקנת הגדר?

בחירת אנשי מקצוע לגידור הבריכה היא שלב חשוב בהבטחת סביבת שחייה בטוחה ומאובטחת. להלן מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת אנשי המקצוע המתאימים לתפקיד:

  • ניסיון ומומחיות – חפשו אנשי מקצוע המתמחים בהתקנת גדרות בריכות. קחו בחשבון את שנות הניסיון שלהם בתעשייה ובדקו האם הם ביצעו פרויקטים דומים בעבר. מובן כי תוכלו לבקש תיק עבודות של פרויקטים קודמים.
  • ביקורות – בדקו את המוניטין של אנשי המקצוע או החברה. כדאי לקרוא ביקורות והמלצות של לקוחות על עבודתם.
  • רישיון – כדי לקבל תקן בריכות שחיה, הגדר צריכה להיות בטיחותית למשתמש. לכן, יש לוודא כי אנשי המקצוע שתבחרו הם בעלי רישיון ומוסמכים בהתאם לתקנות. ודאו שאנשי המקצוע בקיאים בתקנות ובדרישות הבטיחות הנוגעות לגידור בריכות.
  • חומרים – בדקו מהם החומרים והסגנונות של גידור הבריכה שהם מציעים. בדקו האם הם עובדים עם חומרים איכותיים ועמידים העומדים בתקני בטיחות. ודא כי הם יוכלו לספק אפשרויות שונות שמתאימות להעדפות ולתקציב שלכם.
  • עלות – חשוב להגדיר מראש את התקציב שלכם להתקנת גדר הבריכה, כולל חומרים ועלות העבודה. בקשו הצעות מחיר מפורטות הכוללות את כל ההיבטים של ההתקנה, כמו חומרים, עבודה, אישורים וכדומה.
  • אחריות ושירות לאחר המכירה – חשוב לוודא מהי האחריות שהחברה מציעה על חומרי הגידור ועבודות ההתקנה. כדאי לשאול על מדיניות השירות לאחר המכירה והאם הם מספקים שירותי תחזוקה או תיקונים במידת הצורך.
  • תקשורת ומקצועיות – התקנת גדר לבריכה היא השקעה לא מבוטלת. לכן, כדאי לבחור אנשי מקצוע שעונים על השאלות, מקשיבים לדרישות שלכם ומספקים המלצות מקצועיות מתאימות.

רוצים להתקין גדר בבריכה ומחפשים אחר אנשי מקצוע מנוסים? הגעתם למקום הנכון! טיפטרוניק פתרונות הנדסה בע״מ היא חברה המובילה בתחומה ביישום פרויקטים מורכבים בארץ ובעולם. חדשנות ויצירתיות הם חלק בלתי נפרד מאבני הדרך המאפשרים לנו להישאר תמיד כחוד החנית בשוק המשתנה.

כלומר, המערכות משלבות טכנולוגיה מתקדמת, חכמה וידידותית המבטיחה אמינות לאורך שנים. איכות המוצרים עומדת בכל הסטנדרטים הגבוהים בעולם וכן בדרישות התקן המחמירות. בין היתר, אנו מתמחים ביבוא, שיווק והתקנה של מנגנונים לדלתות הזזה אוטומטיות , מוצרי פרזול לזכוכיות, מעקות משולבות זכוכית ועוד. בנוסף, אנו מתמחים בתיקון כל סוגי המנגנונים וברשותנו מערך של חלקי חילוף.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה בטלפון 04-8214001 או במייל info@tiptronic.co.il . לפרטים נוספים לחצו כאן.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן