דלתות הזזה חשמליות

דלתות הזזה אוטומטיות הן אמצעי לשמירת נוחות הגישה לחלל ורמת שירות גבוהה בכניסה למתחמים גדולים לרבות חנויות יוקרה, רשתות מזון, בתי חולים, קופות חולים ועוד.
על מה לשים דגש בטרם רכישה של דלתות אוטומטיות לעסק?

ברירת מצבי פתיחה- ככל שהדלת תציע יותר מצבי פתיחה היא תהווה פתרון לצרכים רבים של הארגון לרבות הצורך למדר גישה למורשים ולאפשר מצב פתוח שלם, חלקי או פתיחת דלת לנכנסים או היוצאים בלבד.
פתיחה באמצעות קודן ועוד.

אביזרים נלווים- חשוב לוודא, שלדתות האוטומטיות הסיקוריות מותקנים אביזרים, שמיוצרים על ידי יצרן הדלת עצמה. אביזרים נלווים לרבות מסילות, מנגנוני הזזה מקוריים ועוד יבטיחו דלת איכותית יותר, שתשמש לאורך זמן, ללא תקלות.

התאמה לתנאי שטח קשים- התקנת דלתות אוטומטיות במקומות בהם יש רוחות חזקות, ללא חיפוי או כירוי, כמו בכניסה למרפסות טרקלין גבוהות ועוד.

חומר- בחירה בין זכוכית מחוסמת, טריפלקס או השילוב בינהם, בהתאם לתנאי המקום ולמיקום הדלת בחלל.

פגישה עם יועץ מקצועי להתאמת הדלת לתנאי השטח במקום- לרבות התאמת פתרון למניעת פתיחת הדלת על ידי רוחות חזקות, תזוזת עציצים, מניעת פתיחה ידנית, התקנת מנעול מגנטי שקט, זיהוי תנועה ומניעת פתיחה בעת תזוזה אקראי של עוברי אורך, וכמובן התאמת הדלת הנכונה, דלת סיקורית לעומת דלת קורסת, אשר נפתחת על ציר החוצה ומאפשרת מרחב רחב יותר במקרה חירום. לאחר הבנת הצרכים מומלץ לקבל הצעת מחיר מסודרת, המפרטת את מחיר הדלת, הצירים, המעטפת, וכמובן עלות ההתקנה.

חשוב לציין, שאת דלתות הזזה חשמליות אפשר לחבר למערכת האש, ובכך לאפשר הגברת רמת הבטיחות במקרה חירום, כאשר הן נפתחות ונשארות במצב פתוח. דלתות אוטומטיות מחיר יקבע עלפי הצורך והנתונים בשטח.

"טיפטרוניק", פתרונות הנדסה בע"מ. יבוא, שיווק והתקנה של מנגנוני הזזה אוטומטיים, מנועים ובקרות שחרור עשן, ייצור ושיווק של מוצרי פרזול לזכוכית, מעקות זכוכית ומעקות לד תוך הקפדה על התאמה אישית, יושר, אמון כבוד, מקצועיות וזמינות גבוהה. לפרטים נוספים וליצירת קשר: 04-8214001, 054-8310740 , Email: amoyalas@bezeqint.net

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן