מעקה למדרגות מזכוכית

מעקה למדרגות מזכוכית מהווה סמל לאסתטיקה ואלגנטיות, עיצובו העדין והנקי משתלב היטב בכל חלל ומתאים לכל סגנון, ויחד עם זאת הוא מעניק תחושה מודרנית, אוורירית וצלולה.
מעצבים ואדריכלים רבים בוחרים ליישם פתרון של  מעקות נירוסטה וזכוכית כדי להעניק לחלל מראה מינימליסטי, אשר מתקבל יפה ביישומים רבים.

היכן ניתן להתקין מעקות זכוכית למדרגות?
מעקות זכוכית למדרגות מתאימות ליישום בחללים פנימיים, כמו בבתים, גלריות, מוזיאונים, בתי קולנוע, תיאטראות ואף אולמות אירועים.
כל חלל ביתי או ציבורי בעל גרם מדרגות, אשר מקבל תוספת של מעקה זכוכית נהנה משדרוג מודרני, אשר לא רק מעניק תחושה של חלל רחב יותר, אלא גם נקי יותר.
יחד עם זאת כבר ניתן לחזות במעקות זכוכית, שמשתלבות היטב כחיפוי וקירוי למרפסות שמש, או לקומות גלריה, מה שמעניק השראה לחלל אחד גדול, גבוה ורחב, שבו נשמרת הפונקציונליות והחלוקה הפנימית.

יתרונות המעקה מזכוכית רבים, ויבואו לידי ביטוי בקלות תחזוקה וניקוי, שילובו בחללי הבית, מאפשר שמירה על קשר עין וחיבור בין חללים במפלסים שונים, הוא נייד, קל לפירוק וקל להתקנה, ולא פחות חשוב, קל לתחזוקה ולניקוי, באמצעות מטלית לחה וחומר ייעודי.
המעקה נחשב לבטיחותי ביותר, ומבוצע בהתקנה מקצועית, יחד עם מחברי פרזול אלגנטיים.

כמה עולה מעקה זכוכית?

מעקה זכוכית למדרגות מחיר עשוי להגיע ל 1000 ₪- 1600 ₪ למטר, וזאת בהתאם לסוג הזכוכית, הציפוי (טריפלקס או חלבית) ואביזרי הפרזול הנלווים לרבות מעקות עץ משולבים. בדרך כלל, המחיר הממוצע בשוק הוא למעקה בלבד, ללא אביזרי פרזול או מחיר התקנה. קיימים אביזרי פרזול ייעודיים, אשר תפקידם ליצור מעקה זכוכית בטוח ויציב, בין אם מדובר על מחברים, עמודי נירוסטה מוברשת, מאחזי יד. אביזרים אלו הם מודולריים, תוצרת חברת rinox גרמניה באיכות פרימיום.

"טיפטרוניק", פתרונות הנדסה בע"מ. יבוא, שיווק והתקנה של מנגנוני הזזה אוטומטיים, מנועים ובקרות שחרור עשן, ייצור ושיווק של מוצרי פרזול לזכוכית, מעקות זכוכית ומעקות לד תוך הקפדה על התאמה אישית, יושר, אמון כבוד, מקצועיות וזמינות גבוהה. לפרטים נוספים וליצירת קשר: 04-8214001, 054-8310740 , Email: amoyalas@bezeqint.net

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן