טיפים לבחירת דלתות אוטומטיות ופתרונות כניסה אוטומטיים

דלתות אוטומטיות הן כבר מזמן לא מדע בדיוני. כיום ניתן למצוא אותן כמעט בכל מקום והן אחד הפתרונות הפופולריים והמקובלים בעולם לכניסה ויציאה ממקומות ציבוריים ובשנים האחרונות, אף מבנייני מגורים ובתים פרטיים.

על מנת לבחור את הדלת האוטומטית המתאימה, יש לחשוב על מספר גורמים שישפיעו על הבחירה, כמו גם להכיר בחשיבות איכות המוצר, ההרכבה וההתקנה של הדלתות. במאמר הבא ניתן טיפים לקנייה חכמה ונציג את יתרונות השימוש בדלתות אוטומטיות במקומות ציבוריים ופרטיים.

 

יתרונות השימוש בדלת אוטומטית

השימוש בדלתות אוטומטיות כל כך נפוץ, שלעיתים קשה לדמיין את החיים בלעדיהן. אבל דלתות הזזה חשמליות פותחו כמענה לצרכים חשובים ביותר והתקנה שלהן מביאה עמה יתרונות רבים:

  • נוחות: מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה בה אנחנו עומדים בידיים עמוסות מול דלת ומתקשים לפתוח את הידית או לדחוף את הדלת הכבדה? דלתות חשמליות מייתרות את הצורך בלחיצה, סיבוב או דחיפה של הידית או הדלת ומאפשרות כניסה ויציאה נוחה ללא שימוש בידיים. בנוסף, דלתות אוטומטיות לבניין מאפשרות מעבר נוח לכיסאות גלגלים, עגלות ילדים או פשוט אנשים ששקועים בטלפון הנייד שלהם.
  • שקיפות: הדלתות השקופות מכניסות אור יום לתוך המבנה, נותנות תחושה של מרחב גדול יותר ומאפשרות לאנשים מבחוץ לראות פנימה. זה חשוב במיוחד במקרה של דלתות אוטומטיות לחנויות בהן נרצה שהלקוחות יראו את פנים החנות ושהעובדים יראו את האנשים בעודם נכנסים. בנוסף, דלת זכוכית חשמלית מאפשרת לנכנסים וליוצאים לראות זה את זה וכך לאפשר זרימה קלה יותר של התנועה הדו-כיוונית.
  • חיסכון באנרגיה ובמקום: הדלתות נסגרות באופן אוטומטי וכך מסייעות לבודד את החלל ולשמור על סביבה ממוזגת. כמו כן, הפתיחה האופקית חוסכת במקום לעומת דלת הנפתחת פנימה או החוצה על ציר. במקרים מסוימים הדלת האוטומטית יכולה להבנות כך שתפתח לתוך הקיר וכך לחסוך אפילו יותר מקום.
  • הכנסת אורחים: כאן מדובר על יתרון שהוא יותר פסיכולוגי מפיזי. הפתיחה האוטומטית של הדלתות משרה תחושה של קבלה ופתיחות. כל אחד מרגיש שהוא מוזמן להיכנס פנימה ברגע שהדלת מזהה אותו ונפתחת עבורו ללא מאמץ.
  • ביטחון: הדלת האוטומטית מקושרת למנגנון בקרה המאפשר לנהל הגדרות לסגירה או פתיחה שלה. למשל, בשעת חירום ניתן לבטל את מנגנון הפתיחה האוטומטי כך שהדלת תישאר סגורה ותמנע כניסה פנימה או שתישאר פתוחה ותאפשר יציאה מהירה ויעילה החוצה.
  • היגיינה: מדובר על אחד היתרונות המובהקים של דלת אוטומטית לעומת דלת רגילה. הידיים לא נמצאות בשימוש כיוון שאין צורך לגעת בשום דבר בעת פתיחת הדלת וכך נשמרת רמת היגיינה גבוהה לטובת הבריאות של כולם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים דלתות אוטומטיות

לפני שניגשים להתקנה של דלתות אוטומטיות יש לקחת בחשבון כמה דברים משמעותיים. ראשית, יש להתאים את סוג הדלת לחלל המבנה וגם לשימוש שנעשה בו. במקומות ציבוריים הומי אדם חשוב לאפשר תנועה זורמת וחופשית ולכן, עדיף להשתמש בדלתות הזזה רחבות. לעומת זאת, בבניין מגורים או במשרד בו יש צורך לשמור על כניסה מבוקרת של אנשים, ניתן להתקין דלתות אוטומטיות לבניין מגורים שנעות על ציר ויפתחו ויסגרו באופן אוטומטי אחרי כל דייר, עובד או מבקר.

שיקול נוסף הוא נושא הבטיחות. דלתות אוטומטיות מצוידות בחיישני בטיחות וגילוי תנועה שמאפשרים כניסה ויציאה מתוזמנות היטב ומניעת פגיעה במישהו בעת המעבר. הן צריכות להתאים למעבר בטוח לאנשים עם מגבלות ובעת חירום ולכן, חשוב להקפיד על קנייה והתקנה של דלתות מאיכות טובה העומדות בכל התקנים והחוקים.

כמובן שהדלתות הן לא רק עניין טכני אלא גם חלק מרכזי באסתטיקה של המבנה. יש כיום בישראל מבחר חברות שמייבאות ומשווקות דלתות הזזה ברמות גימור גבוהות ובעיצוב מודרני תוך שמירה על איכות ועמידות לאורך זמן. חשוב לבחור דלתות העומדות בכל התקנים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מחברה אמינה ומנוסה לפני הבחירה.

בקניון, מכולת, חנות, מלון, משרד או בבית – דלתות אוטומטיות הן פתרון אידיאלי לכל מקום בו אנשים נכנסים ויוצאים בתדירות גבוהה. אנחנו בחברת טיפטרוניק פתרונות הנדסה בע"מ יודעים להתאים לכם את פתרונות הכניסה האוטומטיים הטובים ביותר, בשילוב של איכות, בטיחות ועיצוב ללא תחרות. לצפייה במגוון דלתות הזזה ופתרונות כניסה אוטומטיים מהחברות המובילות בתחום – לחצו כאן.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן